marc
New Member
|
Post by marc on Apr 10, 2013 13:38:11 GMT -5
Ik ben Marc en ik doe een hoop met plaatjes (soms ook met woorden, maar plaatjes hebben de overhand, dus ik ben maar voor het illustrator/animator board gegaan). Voorbeelden van m'n werk kun je vinden op www.marcdewolf.comHet is niet de meest originele URL voor een website met het werk van Marc de Wolf, maar wel de meest logische. Overdag ben ik als een echte sellout werkzaam als vormgever/illustrator/redacteur bij een reclamebureau. 's Avonds teken ik strips, rare mannetjes en momenteel zelfs een kinderboek, want ik wordt echt oud. Tezamen met mijn goede vriend Govert werk ik ook zo nu en dan aan een webcomic over uitgehongerde Afrikaanse kinders, genaamd Marbles, die je hier kunt vinden: www.marblescomic.comHoewel ik meestal op een hip kantoor of in een donker hoekje in de Bijlmer werk, wil ik ook nog wel eens dingen in de open lucht of bij een sociale gelegenheid doen, zoals live painting, karikatuurtekenen, of een optreden van een muzikant aanvullen met live tekeningen. Heb je een plan voor een vet project, dan ben ik daar altijd wel voor te porren (no homo).
|
|